Известие

Collapse
No announcement yet.

как да си разглобя таблото, изгоря ми подсветка

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • как да си разглобя таблото, изгоря ми подсветка

    Изгоре ми лампата на километража и сег виждам само оборотомера нощем верно че на 5-та стрелките са успоредни ама така не ме кефи. Едно от готините неща в 164 е таблото което през нощта е като самолет.
    AR 164 V6 turbo I.E.

  • #2
    Ми начи колега аз таблото с уредите го свалих по тази картинка

    тоест развиваш винт номер 4. Останалото е на щипки

    Свалях го доста отдавна такаче е възможно да има още някой болт, внимателно със свалянето на капачетата, че се трошът щипките им

    Comment


    • #3
      Хм да въпросна-за дисплея на климата ми изгоряха крушките на часовника и степента на вентилатора,някой ще ме светне ли как се сменят п.с. става въпрос за новото табло
      Alfa Romeo 164 2.0 TS/M1; V1 Medium `92; Matra Murena `83;
      Mercedes S 430 4 matic `02; Opel Corsa C XE 2.0 16V `05
      Peugeot Traveller `17 2.0 HDI 180 h.p.; Mitsubishi Pajero `94 2.5 TDI
      Iveco S 59 2.5 TDI; Peugeot Boxer 1.9 `95

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от Gligan
        Хм да въпросна-за дисплея на климата ми изгоряха крушките на часовника и степента на вентилатора,някой ще ме светне ли как се сменят п.с. става въпрос за новото табло
        сигурен ли си че са крушките? да не е заминал кабела? Както и да е имам решение и за двата проблема. Иначе трябва да махнеш и таблото (или поне да го разхлабиш малко) за да свалиш климатроника... и те се виждат отзад. Лесно се сменят. Навсякъде има такива крушки само че ще трябва да свалиш зелената гумичка от старите и да я сложиш на новата крушка, иначе ще ти свети жълто - внимателно да не се скъса че тогава няма управия... ще трябва да се лепи с нещо! Ако имаш други въпроси пиши ЛС
        Alfa Romeo 164 Super TD '94 - sold
        Alfa Romeo 164 2.0 Twin Spark '91 - will be revived
        ... и двете зелени

        Comment


        • #5
          За таблото.

          Сваляш волана на долу.Бъркаш с пръст отзад и избутваш колчетата на капачките от ляво за километража,теста от дясно няма нищо.Отвиваш двата болта отпред.Отдолу има още 2.Сваляш пластмасата,откачваш буксите.Отвиваш другите 2 болта който вече държът таблото,откачваш го от горния край и си сменяш каквото трябва.Сглобяваш го по обратния ред.

          Успех!
          Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
          Opel Astra J
          ex:
          Alfa Romeo 164 2.5TD
          Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
          Alfa Romeo 164 2.0T.S.

          Comment


          • #6
            Занчи таблото го свалих благодаря за напътствията вкл. и на Григор, без който нямаше да мога да я измъкна тая пущина.НО не мога да се светна крушката върви с цокъла или без него, моля Ви за светлина по въпроса
            Alfa Romeo 164 2.0 TS/M1; V1 Medium `92; Matra Murena `83;
            Mercedes S 430 4 matic `02; Opel Corsa C XE 2.0 16V `05
            Peugeot Traveller `17 2.0 HDI 180 h.p.; Mitsubishi Pajero `94 2.5 TDI
            Iveco S 59 2.5 TDI; Peugeot Boxer 1.9 `95

            Comment


            • #7
              Естествено, че без
              Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
              Opel Astra J
              ex:
              Alfa Romeo 164 2.5TD
              Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
              Alfa Romeo 164 2.0T.S.

              Comment


              • #8
                Успяяях сега е светлина, благодаря на всички значи крушката върви с пластмасовия цокъл /или фасунка, не знам кое е по-правилното/, не можах да сваля гумения капут, но намерих на osram зелени крушки и сега всичко е О.К.
                Alfa Romeo 164 2.0 TS/M1; V1 Medium `92; Matra Murena `83;
                Mercedes S 430 4 matic `02; Opel Corsa C XE 2.0 16V `05
                Peugeot Traveller `17 2.0 HDI 180 h.p.; Mitsubishi Pajero `94 2.5 TDI
                Iveco S 59 2.5 TDI; Peugeot Boxer 1.9 `95

                Comment

                Working...
                X